رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی

9:43 - 03 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۳۲۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی تای دانشگاه پیام نور با حضور چشمگیر علاقمندان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - این سمینار ۲ ساعته با مدرسی سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ، روز جمعه مورخ ۳۱ فروردین ماه به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از ۱۰۰ نفر مربیان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

گفتنی است در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب‌های طبی به صورت حرفه‌ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

شایان توجه است در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهداء گردید.

در این رابطه و با نظر مدرسین دوره، پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *