اسبقیان: تا پایان تیرماه تمام فدراسیون‌های دارای سرپرست تعیین تکلیف می‌شوند

15:32 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اسبقیان: تا پایان تیرماه تمام فدراسیون‌های دارای سرپرست تعیین تکلیف می‌شوند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان تیرماه مجامع انتخاباتی تمامی فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان عصر امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در ابتدای آیین اهدا احکام فدراسیون‌های سه گانه و کونگ‌فو با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با تاکید هاشمی برای تعیین تکلیف ۱۷ فدراسیونی که با سرپرست اداره می‌شدند، انتخابات ۱۰ فدراسیون تاکنون برگزارشده و امروز میزبان مسئولان دو فدراسیون سه گانه و کونگ‌فو برای اهدا احکام و انجام آیین عهدنامه هستیم.

وی افزود: در همین راستا انتخابات ۵ فدراسیون تا پایان خرداد برگزار و ۲ فدراسیون دیگر نیز مجامع انتخاباتی شان تا پایان تیرماه برگزار می‌شود و به این ترتیب پرونده فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود بسته خواهدشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه از حضور مسئولان کمیته ملی المپیک در مجامع انتخاباتی روسای فدراسیون‌های ورزشی قدردانی کرد و گفت: حمایت، همدلی و تعامل ریاست کمیته ملی المپیک با وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری مجامع انتخاباتی در شرایط مطلوب قابل تقدیر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *