رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

عضو هیئت رئیسه مجلس: مسدود شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان در شبکه اجتماعی ایکس نتیجه رفتار طبیعی نظام سلطه در حوزه رسانه است

8:27 - 05 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۰۲۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس: مسدود شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان در شبکه اجتماعی ایکس نتیجه رفتار طبیعی نظام سلطه در حوزه رسانه است
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره مسدود شدن حساب خبرگزاری میزان در شبکه ایکس با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی هر چند وقت یک بار با محدودیت‌هایی از سوی جریان سلطه مواجه می‌شوند گفت: این اتفاق یکی از شاخص‌های نظام سلطه است که در حوزه رسانه این رفتار را بروز می‌دهد.

خبرگزاری میزان - احمد نادری در واکنش به مسدودشدن حساب کاربری خبرگزاری میزان توسط شبکه اجتماعی ایکس، بیان کرد: این موضوع طبیعی است چراکه جریان اصلی رسانه از جمله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار ما نیست و این شبکه اجتماعی در اختیار جریان سلطه قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: رسانه‌های انقلابی هر چند وقت یک بار با محدودیت‌هایی از سوی جریان سلطه مواجه می‌شوند. صفحه بنده در اینستاگرام بارها به دلیل قرار دادن محتوایی درباره شهید سلیمانی مسدود شده است.

وی گفت: الفاظی مانند «آزادی بیان» و «احترام به عقاید مخالف» که غرب از آن دم می‌زند شعارهایی است که تا زمانی که منافع نظام سلطه را تامین کند بیان می‌شود و اگر منافع آن‌ها تامین نشود این جریان جزو دیکتاتورترین اشخاص است.

نادری با بیان اینکه مسدود شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان در شبکه اجتماعی ایکس از شاخص‌های نظام سلطه است که در حوزه رسانه این رفتار را بروز می‌دهد اظهار کرد: این موضوع در جنگ غزه کاملا مشهود است و نشان می‌دهد جریان سلطه در جبهه رژیم صهیونیستی قرار دارد چرا که در جنگ غزه سکوت کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را می‌کند تا موضوع غزه مسئله روز جهان نباشد و زوایای مختلف مظلومیت زنان و کودکان فلسطین نمایش داده نشود. در این زمان رسانه‌های آلترناتیو (جایگزین) باید به رسالت خود عمل کنند. خبرگزاری میزان یک رسانه آلترناتیو و رسانه‌ای است که در کنار دیگر رسانه‌های وزین جریان انقلاب این وظیفه را برعهده دارد و در راه حمایت از مردم فلسطین و غزه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *