تاکید معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری بر ضرورت تقسیم کار صحیح و شفاف میان نهاد‌های مرتبط با مسجد

11:48 - 19 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۰۹۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تاکید معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری بر ضرورت تقسیم کار صحیح و شفاف میان نهاد‌های مرتبط با مسجد
 معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری بر اهمیت و ضرورت تقسیم کار صحیح و شفاف میان نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مسجد تاکید کرد و گفت: در مسجد، باید افراد سرعت و اوج بگیرند، نه اینکه با درگیری در اختلافات متوقف شوند.

خبرگزاری میزان - به گزارش به گزارش مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نمازجمعه، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان، در اولین گردهمایی ملی قرارگاه‌های راهبری مساجد استان‌ها (عهد خدمت)، انتخاب عنوان قرارگاه برای این هم عهدی نهادی و دستگاهی را معنی دار دانست و تاکید کرد که روح کلی حاکم بر این قرارگاه، تقوا است.

 محمدیان، در ادامه گفت: ما قرار است خدمتگزار مساجد باشیم تا با تطهیر ظاهر مسجد، امکان تطهیر باطنی اهل مسجد را فراهم نماییم. محوریت این قرارگاه، نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان‌ها هستند و اینکه پشتیبان مسجد باشیم، ممکن است با این نگاه حاشیه‌ای که کار به اسم چه کسی تمام می‌شود آلوده شود و باید از این ابتلائات مراقبت کنیم و همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط، رکنی از این پشتیبانی محسوب می‌شوند. در مسجد، باید افراد سرعت و اوج بگیرند، نه اینکه با درگیری در اختلافات متوقف شوند.

 معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، در ادامه بر اهمیت و ضرورت تقسیم کار صحیح و شفاف میان نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مسجد تاکید کرد و گفت: در آخرت، نسبت به آنچه که توان انجام آن را برای پشتیبانی از مساجد داشته باشیم و مضایقه کنیم، سوال خواهد شد.

محمدیان ارتقا شأن امامت مسجد را به عنوان یکی از مأموریت‌های مهم پیش روی قرارگاه ملی مسجد ذکر و اظهار امیدواری کرد: این گردهمایی، سال آینده در شرایطی تکرار شود که برای پشتیبانی معنوی و مادی از مساجد، گام‌های بلندی رو به جلو برداشته شده باشد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *