رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

عضو دفتر سیاسی حماس: مقاومت آتش‌بس در غزه را بدون توقف جنگ قبول نخواهد کرد

8:00 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۵۴۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
عضو دفتر سیاسی حماس: مقاومت آتش‌بس در غزه را بدون توقف جنگ قبول نخواهد کرد
عضو دفتر سیاسی حماس در نوار غزه و وزیر بهداشت پیشین فلسطین با اشاره به اینکه موضع مقاومت درباره آتش‌بس مشخص است، گفت: مقاومت فلسطین هیچ‌گونه آتش‌بس موقتی را بدون توقف جنگ قبول نخواهد کرد.

باسم نعیم، عضو دفتر سیاسی حماس در نوار غزه و وزیر بهداشت پیشین فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره آخرین تحولات غزه و موضوع آتش‌بس، گفت: رژیم اشغالگر پیام‌های زیادی فرستاده که در آن خواستار آتش‌بس شده، اما موضع مقاومت مشخص است.

عضو دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه مقاومت هیچ‌گونه آتش‌بس موقتی را که در آن توقف جنگ لحاظ نشده باشد، قبول نخواهد کرد، اظهار کرد: آتش‌بس باید با توقف کامل جنگ همراه باشد به‌ طوری‌که تمامی گذرگاه‌ها برای ورود کمک‌ها به فلسطینیان که نیازمند آن هستند، بازگشایی شوند.

وزیر بهداشت پیشین فلسطین، بیان کرد: پس از این‌ها می‌توان درباره توافق تبادل اسرا و روند سیاسی گفت‌وگو کرد اما پیش از این‌ها گفت‌وگویی نخواهد بود.

باسم نعیم در بخشی دیگر با اشاره به اینکه کنفرانس اخیر تهران درباره فلسطین اقدامی بسیار مهم بود، عنوان کرد: ما از جمهوری اسلامی ایران بابت این کنفرانس تشکر می‌کنیم.

این مقام حماس با بیان اینکه ملت فلسطین هم‌اکنون در شرایط سختی قرار دارند، اضافه کرد: ما در تمام سطوح شاهد حمایت از مقاومت، اقدامات بشردوستانه و همچنین تحرکات سیاسی هستیم.

وزیر پیشین دولت غزه در پایان گفت: حامیان موضوع فلسطین این اقدامات را در راستای بلندکردن صدای خود در برابر ظلم انجام می‌دهند چراکه دشمن صهیونیستی مورد حمایت آمریکاست.

انتهای پیام/


برچسب ها: غزه باسم نعیم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *