آثار پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه می‌شود

9:57 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۶۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به مهمترین برنامه این پژوهشگاه در آینده، گفت: آثار پژوهشگاه علوم و معاف دفاع مقدس به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه خواهد شد.
خیرگزاری میزان - همایش رونمایی از دستاورد‌های علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس امروز با حضور امیر خلبان عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی رئیس این پژوهشگاه و زلفی گل وزیر علوم در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
 
سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در همایش دستاورد‌های علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، گفت: ما در اسفند ماه دو عملیات بدر و خیبر را داشتیم که ارتش و سپاه تا فرات پیش رفتند.

وی افزود: کتاب تغییر بزرگ در سال ۲٠۵٠، نکاتی دارد که در ایران به چاپ پنجم رسیده است، پیش بینی جایگاه اسلام به عنوان دین اول جهان در این سال، یکی از آینده نگری‌ها در این کتاب است، اکثر حکومت‌ها در اختیار لاییک‌ها باقی خواهد ماند، ولی جمعیت خداباور و ولایت محور است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تأکید کرد: ایران می‌تواند در قدرت آسیایی سال ۲٠۵٠ سهیم باشد، زیرا سابقه فرهنگی و تمدنی و نفوذ روز افزون سیاسی و معنوی که دارد و مسئولان باید در بهبود وضعیت کشور در ایعاد مختلف به ویژه دفاعی، امنیتی و ماهواره‌ای تحول ایجاد کنند.

رحیم صفوی تصریح کرد: این پژوهشگاه، بالاترین سطح تخصصی، پژوهشی و راهبردی در حوزه‌های دفاع مقدس، امنیت داخلی، جبهه مقاومت، ساختاری کاربردی دارد.
 
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به مهمترین برنامه این پژوهشگاه در آینده، گفت: آثار پژوهشگاه علوم و معاف دفاع مقدس به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس اضافه کرد: نوآوری از راهبرد‌های مهم این پژوهشگاه است، آثار این پژوهشگاه به زبان‌های مختلف دنیا ترچمه خواهد شد.

رحیم صفوی اظهار داشت: پژوهشگران در این پژوهشگاه در حوزه امنیت داخلی، دفاع مقدس، امنیت داخلی، جنگ‌های نا منظم و جبهه مقاومت آثار ارزشمندی را تولید می‌کنند.
 

برچسب ها: دفاع مقدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *