آیین اختتامیه اولین جشنواره برنامه شهر سالم و ایمن مراغه برگزار شد

13:25 - 20 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۲۸۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
آیین اختتامیه اولین جشنواره برنامه شهر سالم و ایمن مراغه برگزار شد
آیین اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای برنامه شهر سالم و ایمن مراغه به مناسبت هفته مراغه برگزار شد و از ۱۱ اثر برگزیده از آثار اصحاب رسانه شهرستان مراغه که با محوریت موضوعات مرتبط با برنامه شهر سالم مراغه بود تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌‌عمومی برنامه شهر سالم مراغه، در آیین اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای برنامه شهر سالم و ایمن مراغه از ۱۱ اثر برگزیده از آثار اصحاب رسانه شهرستان مراغه که با محوریت موضوعات مرتبط با برنامه شهر سالم مراغه بود، تجلیل به عمل آمد.

از جمله اهداف این جشنواره افزایش نقش و فعالیت اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی کارکرد‌های برنامه شهر سالم مراغه، جلب همکاری اصحاب رسانه در ترویج و تبلیغ مفاهیم سلامت، انتشار پیام‌های معتبر سلامت و مطالبه‌گری صحیح در حوزه سلامت و همچنین ایجاد زمینۀ پویایی و نشاط رسانه‌ای در فضای شهرستان بود.
آثار برگزیده در بخش‌های مختلف از جمله سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه و گزارش، خبر، طراحی و صفحه‌آرایی و همچنین بخش ویژه برای دریافت آثار تولیدی توسط شهروندان و کاربران عمومی و آزاد فضای مجازی بود.
محور‌های تعیین شده برای اولین جشنواره رسانه‌ای برنامه شهر سالم شامل کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سلامت در مکان‌های عمومی و پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی، مقابله با بلایا و بحران‌ها، سلامت و ایمنی در مدارس، ترویج سبک زندگی سالم بود.
برگزارکنندگان اولین جشنواره رسانه‌ای برنامه شهر سالم مراغه، شورای اسلامی، شهرداری مراغه و دانشکده علوم پزشکی مراغه بودند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دبیری علمی این جشنواره را بر عهده داشت.
این جشنواره منطبق بر سیاست‌های دبیرخانه برنامه شهر سالم و ایمن مراغه از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد و پس از تجمیع و داوری آثار، آیین اختتامیه آن همزمان با هفته مراغه در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *