رئیس کل دادگستری مازندران: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت از برنامه‌های مهم سند تحول قضایی است

11:07 - 20 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۲۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت از برنامه‌های مهم سند تحول قضایی است
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای اراضی زراعی از برنامه‌های مهم سند تحول قضایی در استان است که باید نسبت به آن اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در نشست قضایی دادگستری استان که با حضور معاونین رئیس کل و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در مازندران برگزار شد، تاکید کرد: نظارت دقیق بر موضوع صدور سند مالکیت برای زمین‌های کشاورزی در دستور کار جدی دستگاه قضایی استان است که امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راستای تحقق این مهم اهتمام شود.

رئیس کل دادگستری مازندران بر حدنگاری دقیق زمین‌های کشاورزی در مازندران تاکید کرد و گفت: حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای اراضی زراعی از برنامه‌های مهم سند تحول قضایی در استان مازندران است که باید در راستای فرهنگ سازی و ارتقای دانش عمومی در این زمینه اطلاع رسانی کامل از سوی سازمان صدا و سیما و رسانه‌های گروهی در این خصوص صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها و اجرای بهنگام احکام صادره را مورد توجه قرار داد و افزود: باید از همه ظرفیت‌های دستگاه قضایی استان برای نیل به اهداف متعالی قوه قضاییه و پیشبرد ماموریت‌های محوله، استفاده شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: قطعاً ورود دقیق و جدی و تعامل و هماهنگی اعضای شورای قضایی استان، در تعیین تکلیف و پیشبرد اهداف دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در استان بسیار موثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه به حجم بالای ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری در استان نیز اشاره و اظهار کرد: باید در این راستا ضمن آسیب شناسی موضوع، اقدامات لازم در خصوص بهبود وضعیت موجود صورت گیرد.

شایان ذکر است در ادامه معاونین رئیس کل دادگستری استان مازندران و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در مازندران نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطروحه در جلسه بیان کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *