گفت‌وگو|

مومنی: استقلال نشان داد به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد/ پرسپولیس تا آخر در همان جایگاه خواهد ماند

1:45 - 20 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۲۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مومنی: استقلال نشان داد به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد/ پرسپولیس تا آخر در همان جایگاه خواهد ماند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: مقابل ذوب‌آهن نیمه دوم بسیار طوفانی از آبی‌پوشان دیدیم؛ استقلال یک کامبک تاریخی زد و نشان داد که تیم نکونام خطرناک‌تر از این حرف‌هاست.

محمد مومنی در گفت‌وگو با میزان درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: نیمه دوم بسیار طوفانی از آبی‌پوشان دیدیم. استقلال یک کامبک تاریخی زد و این به ما نشان داد که تیم نکونام خطرناک‌تر از این حرف‌هاست و به این سادگی تن به شکست نمی‌دهد. 

وی ادامه داد: شوت بلانکو ضربه‌ای سخت به پیکره کسانی بود که تا لحظه آخر منتظر توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن بودند. بلانکو و ماشاریپوف از آن دست بازیکنان باکیفیت خارجی هستند که به استقلال پیوستند. ماشاریپوف به خوبی میانه میدان را کنترل می‌کند و در فاز حمله هم به خوبی کمک می‌کند و بلانکو هم که با آن شوت تمام هواداران را احساسی کرد و یک جان تازه به تیم تزریق کرد. همه بازیکنان عالی بودند و به همه آن‌ها تبریک می‌گویم.

*برخی از پیروزی شاگردان نکونام ناراحت هستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی از پیروزی شاگردان نکونام ناراحت هستند، درباره داوری تصریح کرد: بهترین قضاوت را دیدیم و از نظر من هیچ اتفاق خاصی در زمین نیفتاد که از چشم داور پنهان بماند. اگر اتفاقی هم افتاده باشد قطعاً داور آن را دیده و تصمیم درست را گرفته. رسانه‌های حریف هر وقت کم می‌آورند سعی می‌کنند به یک طریقی تیم را وارد حاشیه کنند. همه‌ این حواشی به این دلیل است که آن‌ها می‌خواهند استقلال را از هدفش دور کنند تا در این ۴ هفته باقی مانده فشار‌ها روی تیم زیاد شود و داوران را مجبور کنند علیه آبی‌پوشان سوت بزنند.

مومنی درباره دیدار آینده استقلال مقابل فولاد در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، عنوان کرد: شاگردان ویسی چاره‌ای جز برد نخواهند داشت و برای بقا خواهند جنگید. نبرد پایین و بالای جدول حساس دنبال خواهد شد. فولاد حاضر به شکست نیست و استقلال هم به این سادگی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهد. نکونام سابقه کار در فولاد را دارد و به خوبی از نقاط ضعف این تیم آگاه است. یک رقابت تمام عیار را در هفته آینده از ۲ تیم شاهد خواهیم بود. بازیکنان استقلال هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و با توجه به اینکه یک سرمربی خوب آن‌ها را هدایت می‌کند قطعاً حرف هم را خواهند فهمید. به‌نظرم استقلال با ارائه یک بازی خوب می‌تواند ۳ امتیاز حساس این بازی را کسب کند.

*فقط باید به فکر آرامش نکونام و تیمش باشیم

وی در رابطه با مسیر قهرمانی استقلال و ۴ بازی آینده این تیم، متذکر شد: ۴ بازی حساس با تیم‌های پایین جدول داریم که هرکدام از آن‌ها سرنوشتشان مقابل استقلال مشخص می‌شود. فولاد، نساجی و پیکان تیم‌هایی هستند که در لیگ برتر ریشه کرده‌اند و سقوطشان ناراحت کننده خواهد بود. گل‌گهر تیم خوب سیرجان است که در جدول شرایط خوبی دارند و می‌توانند چالشی همانند ذوب‌آهن برای آبی‌پوشان باشند. باید با دقت و هماهنگی لازم به مصاف حریفان برویم. نکونام وارد مقطعی از دوران مربیگری شده که می‌خواهد تجربه یک قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کند. پرسپولیسی‌ها همیشه می‌گویند که ما پشت استقلال هستیم و فاصله کم است، باید بگویم سرخ‌پوشان تا آخر فصل در همان جایگاه قرار می‌گیرند و در همان رده جدول باقی خواهند ماند. 

پیشکسوت استقلال در پایان با بیان اینکه اکنون فقط باید به فکر آرامش نکونام و تیمش باشیم، خاطرنشان کرد: تنها کاری که هواداران باید انجام دهند این است که باعث آرامش نکونام و تیمش باشیم و از بروز هرگونه حواشی برای تیم جداً خودداری کنیم. خداراشکر روح ناصرخان حجازی در باشگاه استقلال است و خیلی خوشحالم از این اتفاق که آتیلا در باشگاه صاحب مقام شده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. بی‌شک روح حجازی شاد شد و اکنون از این اتفاق خوشحال است. یقیناً نکونام هم از این اتفاق خوشحال شده و با تمرکز بیشتری فصل را ادامه خواهد داد. امیدوارم که در پایان فصل قهرمان شویم و این قهرمانی را به روح بزرگ ناصر حجازی تقدیم کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *