گفت‌وگو|

نماینده مجلس: سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه از جامعیت بسیار خوبی برخوردار است

10:09 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۷۷۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه از جامعیت بسیار خوبی برخوردار است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه از جامعیت بسیار خوبی برخوردار است گفت: ارزیابی عملکرد قضات و شفاف‌سازی فرآیند‌ها و آرای قضایی و اعمال نتایج حاصل از بررسی عملکرد آنان در نظام جبران خدمات از موارد مهم در سند تحول قضایی است.

خبرگزاری میزان - سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.

شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان داشت: سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه از جامعیت بسیار خوبی برخوردار است و مجموعه اقدامات که در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفته باعث افزایش اعتماد عمومی جامعه شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد قضات و شفاف‌سازی فرآیند‌ها و آرای قضایی و اعمال نتایج حاصل از بررسی عملکرد آنان در نظام جبران خدمات از موارد مهم در سند تحول قضایی است گفت: شفافیت دستگاه قضا در روند ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مردم از نظام نقش موثری دارد.

وی با تاکید بر ضرورت مسدود کردن بسترهای فسادزا اظهار کرد: یکی از بسترهای فسادزا در کشور ارز چند نرخی است که اگر به درستی مدیریت شود بار سنگینی از مشکلات برداشته خواهد شد و این وضوع مستلزم همکاری سه قوه است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *