واکنش مدافع رئال مادرید به اتهام آزار جنسی و رابطه با یک حزب سیاسی

16:51 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۲۴۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
واکنش مدافع رئال مادرید به اتهام آزار جنسی و رابطه با یک حزب سیاسی
مدافع اسپانیایی تیم رئال مادرید به اتهاماتی که در روز‌های اخیر به او زده شده بود، واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزانالکس پینا، مترجم سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ اتهامات عجیبی را به دنی کارواخال و سایر بازیکنان تیم ملی اسپانیا زده بود.

به گفته او اتاق‌های بازیکنان در طول جام جهانی مملو از قلیان، سیگار و نوشیدنی‌های الکلی بوده است. وی همچنین مدعی شده است که کارواخال، ناچو و دخیا یک شب از او خواسته‌اند که به عنوان مترجم با آن‌ها برود تا بتوانند با دختران روسی آشنا شوند و با آن‌ها رابطه جنسی برقرار کنند و حتی کارواخال از او خواسته تا حرف‌های ناخوشایند و جنسی را برای یک دختر روس ترجمه کند! این در حالیست که در آن زمان کارواخال با دافنه کارواخال، همسر کنونی‌اش در ارتباط بوده است.

از سویی صحبت‌های اخیر کارواخال که گفته بود جنی هرموسو را در ماجرای روبیالس، قربانی نمی‌داند هم باعث شده تا برخی او را به گروه سیاسی راستگرای افراطی “وکس” ربط بدهند و مدعی شوند که او از این گروه حمایت می‌کند.

از همین رو کارواخال در بیانیه‌ای به هر دو اتهام واکنش نشان داده و گفت: همه اخباری که این روز‌ها در رسانه‌ها در مورد من مطرح می‌شوند، کاملا کذب هستند. از رابطه‌ام با احزاب سیاسی گرفته تا خشونت جنسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه. این اخبار کاملا شرم آور هستند و ناخوشایند است که برخی رسانه‌ها به خود این حق را می‌دهند که خود را مصون بدانند و با استفاده از افراد ثالث، اعتبار و حیثیت من را لکه دار کنند. اقدامات قانونی در راه خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *