رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعتراف ضد‌انقلاب به دروغ بزرگ پس از یک‌سال؛ « آسیبی به جمجه مهسا امینی وارد نشده بود»

15:06 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۶۳۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
اعتراف ضد‌انقلاب به دروغ بزرگ پس از یک‌سال؛ « آسیبی به جمجه مهسا امینی وارد نشده بود»
یک‌سال پس از دروغ بزرگ رسانه‌های معاند درباره ضربه به سر مهسا امینی و کشته شدن وی توسط گشت ارشاد یکی از پزشکان مغز و اعصاب و از چهره‌های سرشناس ضدانقلاب از انکار حقیقت درباره این موضوع خبر داد و گفت: با علم به عدم ارتباط تصویر جمجمه با مهسا امینی به دلیل ضربه نخوردن خیزش ملی مجبور به سکوت شدم.

خبرگزاری میزان – پس از گذشت حدود یک‌سال از درگذشت مهسا امینی و اعترضات پس از آن که با هدایت رژیم صهیونیستی و کشور‌های غربی و رهبری شبکه‌های فارسی‌زبان معاند به راه‌اندازی آشوب در کشور منجر شد، یکی از پزشکان خارج‌نشین که در آن روز‌هایی که شبکه‌های معاند با استناد به تصویر جمجمه مهسا امینی ادعا می‌کردند وی در بازداشت گشت ارشاد بر اثر ضربه به سر کشته شده سکوت کرده بود حالا با اعترافی مهم پشت پرده این سناریو را افشا کرده است.

اعتراف ضد انقلاب به دروغ بزرگ پس از یک‌سال؛ آیا به جمجمه مهسا امینی ضربه وارد شده بود؟

رضا بهروز که یکی از چهره‌های سرشناس جریان ضدانقلاب و پزشک مغز و اعصاب است در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از همان جمجمه و با اعتراف به اینکه که در هیاهوی سال گذشته دیدن حقیقت دشوار بود از تجربه شخصیش با شبکه اینترنشنال نوشت و گفت: پس از آنکه تصاویر سی تی اسکن از سوی شبکه اینترنشنال برایم فرستاده شد تا نظر بدهم تصویر را با دقت نگاه کردم. سی تی اسکن نرمال بود. یک نقص جمجمه مربوط به استخوان تمپورال راست وجود داشت که شبیه محل جراحی قبلی مغز بود. می‌دانستم که پدر مهسا منکر جراحی مغز یا ضربه قبلی به سر مهسا شده بود. تنها نتیجه منطقی این بود که تصاویر متعلق به شخص دیگری بود که با نام مهسا امینی به ایران اینترنشنال ارسال شده بود. با ایران اینترنشنال تماس گرفتم و به مجری برنامه گفتم به احتمال زیاد این سی تی اسکن مهسا نیست.

اعتراف ضد انقلاب به دروغ بزرگ پس از یک‌سال؛ آیا به جمجمه مهسا امینی ضربه وارد شده بود؟

بهروز در حالی که با فشارهای وارد شده مجبور به پاک کردن مطلب خود شده بود در واکنش به یکی از همکارانش که در پاسخ به او نوشته بود «من هم وقتی این CT را دیدم هیچ چیز خارق العاده‌ای در آن ندیدیم و دقیقا همین فکر را کردم که باید متعلق به شخص دیگری باشد» نوشت: دقیقا من هم همین احساس را داشتم، با خودم گفتم اگر این مورد را فاش کنم به خیزش ملی ضربه می‌زنم.

اعتراف ضد انقلاب به دروغ بزرگ پس از یک‌سال؛ آیا به جمجمه مهسا امینی ضربه وارد شده بود؟

اعتراف این دو پزشک برانداز به حقیقت ماجرا هرچند با تاخیر و پس از وارد کردن خسارت‌های جبران‌ناپذیر به کشور و ملت ایران این واقعیت را روشن کرد که شبکه اینترنشنال با سلسله دروغ‌هایی که از نحوه مرگ مهسا امینی آغاز شد و تا کشته‌سازی‌های متعدد و حتی مهیا شدن مقامات رسمی کشور برای ترک ایران ادامه پیدا کرد در سال گذشته هدفی جز به آشوب کشیدن ایران و مهیا شدن شرایط برای تجزیه کشور را دنبال نمی‌کرد.

اعتراف ضد انقلاب به دروغ بزرگ پس از یک‌سال؛ آیا به جمجمه مهسا امینی ضربه وارد شده بود؟

این دروغ‌ها در شرایطی مطرح شد که در همان زمان طبق اعلام مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در معاینه ظاهری مهسا امینی، هیچ گونه آثار و شواهدی از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت وجود نداشت و آثاری که مؤید شکستگی استخوان جمجمه در کف جمجمه بوده باشد از جمله سیاه شدگی دور چشم، وجود نداشت و به خونریزی از ناحیه گوش که دلالت بر شکستگی کف استخوان جمجمه باشد در کالبد گشایی نبود و در بررسی‌هایی که بر روی خود پارانشیم و نسج مغز انجام شد هیچگونه از هم گسیختگی و یا خونریزی داخل پارانشیم مغز وجود نداشت و صرفا به یک توده دو در سه سانتیمتری که ناشی از عمل قبلی ایشان بود رسیدیم.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
0
0
هعی چه ها که گذشت به خاطر دلقک های لندن نشین مفت خور و وطن فروش بی غیرتتتتتتتتتتتتتتتتت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *