واکنش سپاهان به اظهارات زنوزی درباره قرارداد ۱۱۳ میلیاردی با اسدی

8:30 - 10 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۶۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
واکنش سپاهان به اظهارات زنوزی درباره قرارداد ۱۱۳ میلیاردی با اسدی
مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به ادعای مالک باشگاه تراکتور و اعلام رقم قرارداد رضا اسدی واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان، با انتقاد از ادعای محمدرضا زنوزی درباره قرارداد ۱۱۳ میلیاردی رضا اسدی با باشگاه سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*در این روز‌ها هر فردی که در مورد فوتبال حرف می‌زند تلنگری هم به سپاهان می‌زند، متاسفانه برخی از این تلنگر‌ها درست نیست و به دور از رفتار حرفه‌ای است. رعایت سقف بودجه به شدت مورد تاکید است و باشگاه‌ها هم باید این موضوع را رعایت کنند، اما متاسفانه در آستانه شروع لیگ اظهار نظر‌های غیرکارشناسی صورت می‌گیرد.

*ما در باشگاه سپاهان سعی می‌کنیم سکوت کرده و صبحتی نکنیم، اما در برخی مواقع این رفتار‌ها به گونه‌ای است که باید نسبت به آن شفاف سازی شود و من از دوستان تقاضا دارم با سند و مدرک این مطالب را بیان کنند.

*تمامی کانال‌های مالی ما نظارت می‌شود و روند کار به شکلی نیست که هزینه‌ای بدون نظارت، محقق شود. ادعای غیرحرفه‌ای در خصوص رضا اسدی مطرح شده که درست نیست چراکه او الان در خدمت باشگاه سپاهان است. ریز قرارداد‌ها بیرون خواهد آمد و همه چیز مشخص می‌شود. قرارداد اسدی یک رقم معقول است و نباید صحبتی در خصوص آن شود و در آینده مستندات آن هم اعلام خواهد شد.

*رضا اسدی تحت قرارداد ما بود، اما تماس‌های بسیاری از سوی باشگاه تراکتور با وی گرفته شد تا او را مجاب به بازگشت به این تیم کنند، این رفتار هم درست نبود بهتر است اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم.

*رقم سقف قرارداد سپاهان؟ زیر سقف قرارداد هستیم و قانون را رعایت کردیم، مجموع قرارداد‌های ما و میزان پرداختی‌ها ۳۵۰ میلیارد است و این هنر باشگاه سپاهان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *